Nytt Program för 2016 – 2017

program-2016

Välkommen till ett nytt år med Stenungsunds Naturskyddsförening!

Detta medlemsblad omfattar perioden maj 2016 till maj 2017. Som vanligt bjuder det på både gamla klassiker som Naturmorgon på Stenungsön och Vintervandringen men även ett par nya spännande aktiviteter. Förhoppningsvis hittar du någon eller några aktiviteter som lockar. Vi vill även passa på att tipsa om Västkuststiftelsens guidade vandringar (vastkuststiftelsen.se).
Vi har aktiviteter som passar både gamla och unga så ta gärna med hela familjen! Det krävs inga förkunskaper för att vara med, kunnigt folk finns alltid till hands. Om du undrar över något, till exempel om man kan ta med barnvagn på en vandring, eller vilka kläder och skor som är lämpliga vid ett visst tillfälle, ring bara till kontaktpersonen och fråga!

Läs programmet här

Ladda ner programmet här